Søg inspiration til din markedsføring

Der findes mange alternative reklameformer. Man kan vel endda sige, at det ofte kun er fantasien der sætter grænser, og den unikke ide er ofte den, der får ekstra omtale, og dermed skaber det ekstra blikfang.

Men vi kan jo ikke alle opfinde den dybe tallerken, og derfor er det også altid relevant, at bruge nogle af tricks som allerede er opfundet.
Man kunne vel eksempelvis ikke forestille sig, at en håndværker kørte rundt i en helt anonym bil? Noget af det første en håndværker gør er at bestille folie til bilen. Det er simpelthen oplagt at benytte sin kassevogn, som en rullende reklamesøjle. Men sådan har det ikke altid været. Men da først ideen var udtænkt, er det siden blevet en hel industri, at lave foliering af biler. Men god grund. Man ser også idag, hvordan taxaer finder kreative måder at reklamere på.

Så tydeligvis, så er reklame- og markedsføring stadig en branche i rivende udvikling. Heldigvis da, men det gælder også om, at følge tendenserne. Så behøver man nemlig ikke selv opfinde den dybe tallerken.